مترو تهران تا یک بامداد بیدار است

ه گزارش  روابط عمومی و اموربین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران ؛علي محمد قلي‌ها از اجراي طرح استقبال از بهار از اول اسفند ماه در اين شرکت خبر داد و گفت: شرکت بهره‌برداري مترو تهران براي خدمات‌رساني به مردم در اسفندماه که به خاطر خريدهاي شب عيد تعداد مسافران افزايش چشمگير مي‌يابد، در يک برنامه هماهنگ از اول اسفند با تمام توان ظرفيت ناوگان خود را جهت انجام اين ماموريت آماده و تجهيز کرده است.

وي افزود: به همين منظور از اول اسفندماه جاري زمان سرويس‌دهي قطارها در خطوط چهارگانه شرکت مترو تا ساعت يک بامداد افزايش مي يابد و اين برنامه تا پايان اسفند ادامه دارد.

مديرعامل شرکت بهره‌برداري مترو تهران، اختصاص سرويس‌هاي فوق‌العاده به منظور انجام هر چه بهتر خدمات رساني به انبوه مسافران را از جمله اين طرح ياد کرد و گفت: براي اين که بتوانيم در طرح به اهداف مورد نظر خود براي جابجايي بيشتر مسافران برسيم، سرفاصله حرکت قطارها را نيز کاهش مي‌دهيم.

قلي‌ها خاطرنشان کرد: پيش‌بيني مي‌شود در قالب اين طرح و با استفاده از ظرفيت خطوط چهارگانه و ۷۴ ايستگاه مسافري و نيز ۱۱۹ رام قطار روزانه افزون بر ۲ ميليون سفر با شرکت مترو انجام پذيرد که در نوع خود رکورد جديدي را در کارنامه خدمت‌رساني اين شرکت ثبت خواهد کرد.

وي از جمله برنامه‌هاي امور ايستگاهي شرکت مترو در طرح استقبال از بهار را آراستگي و نظافت عمومي سردر ورودي ايستگاه‌ها، سکوها، داخل واگن‌ها، نمازخانه‌ها، پوليش کف سالن‌ها، پله‌هاي برقي، سرويس‌هاي بهداشتي، حريم‌هاي ريلي، پايانه‌ها و... برشمرد.

مديرعامل شرکت بهره‌برداري مترو تهران در خصوص آمادگي بخش‌هاي عملياتي و فني اين شرکت در استقبال از اين طرح، بيان كرد: در يک هماهنگي و برنامه‌ريزي مطلوب، قطارها به منظور انجام هر چه بهتر ماموريت خود در اين طرح به طور ويژه سرويس و تعمير و اقدامات لازم در خصوص پله‌هاي برقي، آسانسورها و خطوط ريلي نيز صورت گرفته است.

قلي‌ها براي خدمت به حجم انبوه مسافران در ايام اسفندماه، به طور ويژه اکيپ‌هاي امدادي و اورژانس نيز در ايستگاه‌هاي مسافري حضرت امام خميني(ره)، علم و صنعت، صادقيه، کرج، شهرري و شهيد بهشتي در آماده باش هستند و تجهيزات اطفاء حريق و نيز کپسول‌هاي آتش نشاني در همه ايستگاه‌ها استقرار پيدا کرده است.

مديرعامل شرکت بهره‌برداري مترو تهران تاکيد کرد که در اجراي امر مهم تکريم ارباب رجوع، روابط عمومي و شوراي فرهنگي شرکت مترو نيز با برنامه‌هايي که دارند، فضاي ايستگاه‌ها و قطارها را به تناسب ايام منتهي به نوروز،"بهاري" و "شاد"خواهند کرد که از جمله اين اقدامات مي توان به استقرار سفره هاي هفت سين در ايستگاه‌ها، توزيع گل و شيريني به مسافران در نخستين روز سال جديد و ... اشاره کرد.

قلي‌ها ادامه داد: از ۷ ماه پيش که "باشگاه فرهنگي مسافران" به ابتکار شوراي فرهنگي شرکت بهره‌برداري مترو تهران به منظور مشارکت دادن مسافران در برنامه‌هاي فرهنگي مترو تشکيل شده و مسافران به عضويت اين باشگاه درآمده‌اند، شوراي فرهنگي بخش مهم برنامه‌هاي خود را در همين راستا و در طرح استقبال از بهار به اين امر اختصاص داده است به اين معنا که در اجراي يادمان‌هاي نوروزي و دکورهاي حجمي و... از طريق سامانه پيام کوتاه و به شيوه‌هاي گوناگون ديگر از مسافران نظرخواهي و برنامه‌هاي خود و نيز ايده‌ها و ابتکارات مسافران را در معرض نمايش و ديد عموم قرار مي‌دهد.

وي اجراي نمايشگاه ايستگاهي طنز، توزيع بسته‌هاي فرهنگي و گالري‌هاي عکس نوروزي و... را از ديگر برنامه‌هاي شوراي فرهنگي شرکت بهره‌برداري مترو در قالب اين طرح برشمرد.

مهندس قلي‌ها همچنين خاطرنشان کرد: همکاران تلاشگر حراست شرکت نيز براي تامين هر چه بيشتر آسايش مسافران، در اجراي اين طرح در خدمت مردم هستند.

مديرعامل شرکت بهره‌برداري مترو تهران افزود: در پنجشنبه و جمعه آخر سال در ايستگاه‌هاي حرم مطهر و شاهد و نيز ايستگاه‌هاي محدوده مراکز خريد (پانزده خرداد، هفت تير، خيام و...) خدمات‌رساني ويژه‌اي به منظور تسهيل هر چه بيشتر رفت‌وآمد مسافران انديشيده شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:مترو 1 بامداد تهران,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 1420
بازدید کل : 71795
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket